Campaniile Google Ads pot aduce vanzari importante daca sunt realizate corect. Asta am facut pentru producatorul de echipamente pentru spalatorii Wash Italia, pentru care am realizat 4 campanii de promovare:

  • vanzarea de echipamente, instalatii si spalatorii complete de tip self service;
  • vanzarea de spalatorii automate cu perii;
  • vanzarea de portaluri pentru spalarea camioanelor si a masinilor mari;
  • vanzarea de spalatorii tip tunel;

In acest scop, in cadrul paginii web, Wash Italia (https://washitalia.ro/), am realizat 4 landing pages (pagini speciale care preiau vizitatorii care dau click pe reclama din Google). Cele 4 pagini sunt construite special pentru fiecare tip de spalatorie in parte; in fiecare dintre cele 4 pagini sunt informatii si linkuri spre alte sectiuni ale paginii web. Toate cele 4 pagini au fiecare cate un formular de contact specific pentru tipul de spalatorie care se doreste a fi vandut. Ideea din spatele acestor pagini: preluam vizitatorul din Google, il aducem intr-o pagina unde ii servim doar cea mai relevanta informatie, ii oferim toate metodele de contact (formular, buton cu telefon, adresa de email, pagini social media) ca sa maximizam numarul de conversii (vizitatorii care suna sau trimit cereri de oferta).

Rezultatul: zeci si zeci de cereri de oferta pentru echipamente a caror valoare depaseste usor cateva zeci de mii euro.

De ce functioneaza reclamele Google Ads pentru vanzarea de spalatorii? 

  1. In primul rand, pentru ca bugetul campaniei se cheltuie pentru a aduce exact persoanele interesate;
  2. Este dovedit faptul ca paginile special create pentru fiecare reclama in parte (landing pages – funnels) au rate mari de conversie pentru ca celui interesat i se servesc exact informatiile pe care le cauta.
  3. Pentru ca atunci cand atragem vizitatori din motorul de cautare Google, atragem persoane direct interesate de echipamentele comercializate.

Pentru a proteja investitia realizata de clientul nostru nu putem publica informatii cu privire la targetarea, expresiile alese si bugetul folosit in campaniile realizate pentru vanzarea de echipamente pentru spalatorii dar va putem spune ca dupa aproximativ 2 luni de rulaj, costul pentru o cerere de oferta a ajuns si la 4 lei !!! Mai putin de 1 euro pentru a obtine o cerere de oferta pentru echipamente care depasesc usor cateva mii de euro.