Publicitatea pentru ansamblurile imobiliare trebuie sa includa neaparat retelele Facebook si Instagram. Din experienta noastra anterioara, reclamele video scurte au cel mai mare impact si ajung la cei mai multi utilizatori. Am primit sarcina de la Maia Imobiliare din Pitesti de a promova doua ansambluri imobiliare pe care le au in constructie in Pitesti(Teilor) si in Slatina. Pentru promovare, reclamele au constat in texte informative cu informatii esentiale, clipuri video de 1 minut si la fiecare reclama un buton „Call to action” cu link catre pagina ansamblului imobiliar.

reclama maia slatina ianuarie 2020

reclama maia slatina ianuarie 2020

Cum am realizat clipurile video de promovare pentru ansablurile imobiliare

Clipurile video le-am realizat la dimensiunea 1080 x 1080 pixeli (patrat), special pentru a putea ocupa cat mai mult din ecranul telefoanelor mobile. Facebook inca nu permite reclame video „portrait” in acest moment. Clipurile contin imagini de la proiectatii cladirilor si cateva cadre cu santierul. Am urmarit sa prezentam ansamblurile in cea mai buna lumina posibila pentru ca persoanele din audienta noastra personalizata sa fie interesate sa vada mai mult accesand site-ul web.

Cum am gandit aceste campanii..

In primul rand am construit audiente separate pentru fiecare locatie in parte (Pitesti si Slatina). La alcatuirea audientelor am urmarit ca persoanele incluse sa aiba venituri suficiente pentru a-si permite un apartament central sau ultracentral in Pitesti si am urmarit ca persoanele targetate sa fie dintre cele care au cel mai mare interes pentru a plati avansul pentru un apartament. Am folosit mai mult de 10 criterii de selectie pe care le-am combinat si le-am aranjat in doua grupuri astfel ca fiecare persoana targetata sa corespunda la cel putin doua dintre ele. Fiecare persoana tintita trebuie sa fie din Pitesti sau Slatina, sa aiba peste xx ani si sa corespunda la cel putin doua criterii de selectie. Astfel au rezultat doua audiente de exceptie.

Inainte de a pornii campaniile, am instalat Pixelul Facebook in paginile web ale dezvoltatorului imobiliar pentru a putea urmari persoanele foarte interesate de reclame, acele persoane care au fost interesate de mai multe informatii. Cu ajutorul pixelului Facebook am construit audiente persoanlizate pentru care vom servii reclame in mod continuu.

Cateva dintre clipurile de prezentare pentru ansamblurile Maia Imobiliare:

  1. Clip promovare ansamblu imobiliar in Slatina. Am evidentiat faptul ca peste jumatate din apartamente au fost deja vandute si faptul ca dezvoltatorul imobiliar foloseste doar materiale de calitate si are o experienta de peste 20 de ani.

 

 

2. Clip de promovare pentru Maia Teilor in Ianuarie 2020. Am evidentiat faptul ca blocul este vandut in proportie de peste 50% urmarind sa starnim un interes suplimentar persoanelor care sunt interesate de achizitia unui apartament.

 

3. Clip promovare pentru ansamblul imobiliar Maia Teilor. Am evidentiat faptul ca blocul este amplasat intr-o zona ultracentrala iar apartamentele vor avea finisaje de lux. In coltul din dreapta am afisat si reducerea oferita in luna decembrie de catre dezvoltator.