Pentru academia Beauty Deluxe din Londra am realizat un nou site web cu un design modern, responsive, adaptat cerintelor actuale in materie de pagini web. Am folosit o tema profesionala, grafica profesionala vectoriala si ne-am deplasat inclusiv la Londra pentru a putea vedea la fata locului cum se desfasoara activitatea intr-o astfel de academie. Cu aceasta ocazie ne-am familiarizat cu ultimele tendinte in materie de tratamente cosmetice si infrumusetare pentru ca la Beauty Deluxe London se predau cursuri pentru tratamente de ultima generatie. Pe langa deja clasicele cursuri de micropigmentare si microblading la Beauty Deluxe London se predau cursuri noi pentru proceduri ca Aqualix, Dermal Fillers, Prophilo, Plasma Fibroblast, etc. Cursurile disponibile le gasiti aici.
La partea de cursuri am construit fiecare pagina de curs ca o palnie de vanzari si pentru fiecare curs am creat o imagine noua care sa reprezinte acel curs. Pe baza descrierilor furnizate de catre Beauty Deluxe am incadrat in pagina cursului metode de contact (telefon si formular de contact) special create pentru ca vizitatorii sa poata contacta usor un reprezentat.
Pentru ca eventualii clienti sa stie cand si mai ales ce cursuri urmeaza a fi desfasurate am instalat un modul care organizeaza evenimentele si prin intermediul caruia fiecare persoana interesata isi poate rezerva cursul dorit.
Pe langa paginile cursurilor la Beauty Deluxe se fac si tratamente cosmetice si tratamente de infrumusetare. Pentru fiecare tratament in parte s-a creat propria pagina cu buton pentru rezervarea serviciului prin intermediul TreatWell.
Pe langa cursuri si tratamente de la Beauty Deluxe se poate achizitiona aparatura si consumabile pentru tratamentele de infrumusetare. Tot in cadrul site-ului web am implementat si un magazin online cu ajutorul WooCommerce + integrare plati Stripe.
Publicitate online
La partea de publicitate online am oferit consultanta pentru administrarea campaniilor Google Ads. Campaniile create de terte persoane aveau cuvintele cheie setate gresit si aduceau vizitatori pe site care nu erau interesati de cursuri, ei fiind interesati de tratamentele respective. Atunci cand in pagina de destinatie este pentru un curs iar in ea ajunge un client care este interesat de tratamentul acela, pagina nu converste iar banii sunt cheltuiti ineficient.
Pentru Facebook si Instagram am instalat Pixelul si am inceput urmarirea vizitatorilor pentru retargeting. Am realizat si am setat inclusiv o campanie video pentru retargetarea traficului cald adus de Google Ads.
Clipurile video scurte sunt ideale pentru a rula campanii publicitare pe Facebook si Instagram pentru ca ofera experienta vizuala deosebita iar prin intermediul mesajelor scurte pot crea emotie si intentia de cumpara. Din experienta noastra clipurile publicitare rulate pe Facebook si Instagram sunt cele care au cel mai mare impact daca sunt incarcate corect si contin exact mesajul pe care utilizatorul il urmareste.