Zilele trecute am incercat sa facem o campanie pentru clientul nostru Strim.ro pentru a impulsiona vanzarea de scari de aluminiu cu 3 tronsoane dar dupa doua zile am ramas profund dezamagiti. Am inceput campania vineri si am continuat si sambata. Banuiala noastra este ca au fost multe clicuri false.

Pe AdWords am folosit o campanie normala care a rulat cu vreo 13 cuvinte cheie cu Exact Match [] pe Search Nework fara parteneri. Deci a fost o campanie cu [scara aluminiu 3 tronsoane] pe care s-au dat 40 de clicuri pentru care am platit vreo 40 de lei. Suma nu e importanta… foarte mica, dar avand in vedere ca nu am vandut nici o scara, aceasta reprezinta o problema. Google spune ca au intrat 40 de persoane interesate dar ne vine greu sa credem ca la pretul la care sunt vandute scarile nu a aparut nici un cumparator.

Mai incercam si saptamana viitoare si daca rezultatele nu apar vom incerca sa ajungem printre primii in rezultatele organice cu ajutorul unor linkuri din Afacerist.ro si alte cateva pagini.