Pentru saloanele de infrumusetare prezenta in social media nu e un moft, este o necesitate in zilele noastre. In opinia noastra orice salon sau frizerie ar trebui sa aiba cont pe Facebook si Instagram. Pentru ca saloanele de infrumusetare sunt o afacere locala, acestea se pot adresa direct publicului local prin reclame Facebook. Intr-un articol despre marketingul online pentru saloanele de infrumusetare am scris despre cateva idei care pot aduce mai multi clienti.
STUDIU DE CAZ
Centrul Meraki doreste sa promoveze tratamentele faciale LAKSHMI.
- In pagina web adaugam un articol despre tratamentele faciale: https://centrulmeraki.ro/tratamente-faciale-lakshmi/ . Aceasta va fi pagina unde vom redirectiona persoanele interesate de aceste tratamente (landing page). Toate informatiile, precum si legaturile catre metodele de contact sunt aici. Aceasta pagina va intra si in Google si va aduce clienti si in viitor.
- Cream o postare Facebook care sa contina o legatura catre articolul creat anterior si informatii pe scurt despre serviciile oferite. In paralel am creat si un poster de 1200px x 630px pentru ca impactul vizual sa fie cat mai mare. Se poate folosi si imaginea din Open Graph de la articolul creat dar noi am ales sa realizam una speciala pentru Facebook.
- Realizam o reclama platita, cu un public tinta de gen feminin, de pe raza orasului Ramnicu Valcea. Bugetul se stabileste in functie de numarul de programari la care salonul poate face fata.
Postarea Facebook:
Postarile regulate, reclamele si serviciile de calitate sunt mixul ideal pentru saloanele de infrumusetare. Reclama Facebook aduce clientii in salon dar pentru a aduce si mai multi clienti este necesar ca serviciile oferite sa fie de calitate! Ca si in multe alte domenii de activitate, publicitate ‘din gura in gura’ este baza acestui tip de afacere.