Dupa succesul inregistrat cu campaniile de promovare pentru spalatoria Toricanii, am fost imediat contactati de o alta spalatorie auto, Circuit Express. Spalatoria Circuit Express a fost construita recent la Stolniceni, pe 4 benzi, pe sensul de mers spre Dragasani. Spalatoria detine o instalatie self service, complet automata care functioneaza non stop cu jetoane si un portal de spalare cu perii pentru autovehicule mari.
Sarcina noastra: sa promovam cele 4 piste self service si portalul cu perii in mediul online.
Spre deosebire de campaniile realizare pentru spalatoria Toricanii, pentru Circuit Express (CE) ne-am concentrat pe promovarea portalului cu perii. Trebuie sa ajungem cu reclamele la toti posesorii de dube, mijloace de transport marfa, persoane si mai ales la firmele de transport care detin flote de camioane.
Ce am realizat:
- am refacut total pagina web disponibila la adresa https://circuitexpress.ro
- am relizat inregistrarea in Google My Business
- am deschis o pagina business de Facebook https://www.facebook.com/spalatoriecamioane/
- am realizat poze in locatie pentru a le putea folosi in prezentari si in reclamele pe care le rulam cu ajutorul Facebook Ads
- am realizat un advertorial pe Afacerist.ro cu titlul „Spalatorie pentru autoturisme si masini mari inaugurata la Stolniceni, Valcea„
Spalatoriile auto sunt afaceri locale care se pot promova foarte bine cu ajutorul Facebook Ads. Avand si o gama de servicii care se adreseaza firmelor de transport, nu trebuie neglijata nici pozitionarea in Google. Pentru ca pagina web (circuitexpress.ro) a fost construita corect si nu are concurenta, pagina apare in prima pozitie la cautarile spalatorie camioane si spalatorie TIR. Pe langa rezultatele organice, spalatoria este vizibila in cautarile locale si datorita inregistrarii in Google My Business, deci nu am realizat campanii de promovare prin Google Ads pentru ca pana in acest moment nu este cazul.
Cum construim imaginea online pentru o spalatorie auto?
- Realizam poze in locatie
Pozele si imaginile realizate le-am utilizat pentru campanii de promovare pe Facebook, le-am incarcat in Google My Business si cu ajutorul lor am realizat galerii foto pe pagina web a clientului si am realizat articole pe blogul spalatoriei.
2. Am realizat clipuri video scurte pentru promovare
In continuare ne vom axa pe marirea numarului de urmaritori pe pagina de Facebook si pe crearea de noi clipuri publicitare si poze pentru promovarea spalatoriei.
Nu uitati sa ne urmariti pe Facebook si Twitter pentru a vedea actualizari ale activitatii agentiei noastre.