In urma unei investitii de aproape 200.000 de euro „Spalatoria Toricanii” detine acum cel mai modern portal de spalare automata a autovehiculelor din Ramnicu Valcea si singurul de acest fel din Romania. Spalatoria este prima de acest fel instalata de catre Wash Italia in Romania in urma colaborarii cu producatorul italian Aquarama.
Agentia BigAd a primit sarcina de a promova noul portal in mediul online.
Pentru inceput a trebuit sa realizam un logo pentru spalatoria Toricanii. Fiind o afacere care s-a bazat exclusiv pe reclama „din gura in gura” datorita serviciilor de calitate oferite, prezenta in mediul online era una modesta.
Pentru ca spalatoria este o afacere locala, cel mai bun mediu online pentru promovarea afacerii in acest moment este reteaua de socializare Facebook. In acest scop am creat pagina de prezentare
https://www.facebook.com/spalatoriatoricanii/
Urmatorul pas pentru promovarea noului portal a fost publicarea unui articol cu informatii esentiale despre preturile practicate si localizarea acestuia pe harta, in cadrul Afacerist.ro.
Pentru a testa reactiile utilizatorilor am distribuit articolul in cateva grupuri importante din Ramnicu Valcea. In urma comentariilor postate de catre membri grupurilor in care am distribuit articolul, am vazut in ce directie trebuie sa mergem cu promovarea.
Campania de promovare s-a desfasurat pe parcursul a 30 de zile
Am creat prima reclama pentru 4 zile in care am inserat 12 poze realizate de catre noi la locatie.
A urmat o postare cu un video scurt de prezentare care a fost distribuita pe grupurile mari din Valcea si care a avut un „reach” excelent:
Pentru a obtine cat mai multe aprecieri pentru pagina de Facebook am realizat o noua sedinta foto in care am incercat sa surprindem, intr-o zi senina, niste cadre care sa capteze privirile utilizatorilor. Un utilizator Facebook, caruia ii place ceea ce vede, rasplateste postarea cu un Like sau chiar un Share. Imaginile de calitate aduc asemenea reactii de la oamenii care le privesc. In final, nu uitati, ca atunci cand postati, va adresati unor oameni care privesc imagini si care nu va cunosc. O imagine de calitate, care are un impact vizual mare, poate face diferenta.
Mult mai multe poze gasiti pe pagina de Facebook. In continuare am realizat si cateva clipuri scurte care sa evidentieze activitatea din spalatorie.
In final, dupa o luna, am avut un impact al postarilor de aproape 90.000 de persoane si aproape 20.000 de vizualizari ale clipurilor publicitare postate. Statisticile sunt in imaginea de mai jos.
Datorita performanetelor obtinute clientul a hotarat sa continuie promovarea pe Facebook a spalatoriei si promitem sa revenim cu inca un articol, pentru ca avem mai multe idei pe care dorim sa le punem in practica.
Numai bine!