Azi s-a intamplat o chestie destul de ciudata cu valente care imi aduc aminte de o alta epoca. Am emis o factura catre un client care s-a deplasat la o agentie Banca Transilvania din Bucuresti unde a incercat sa depuna banii in numerar in contul specificat pe factura. Doamna de la ghiseu i-a comunicat clientului ca numarul de cont de pe factura este „inactiv”. Clientul ne-a sunat pe noi si noi la randul nostru am fost destul de uimiti de acest fapt. Din aceasta cauza am sunat la Banca Transilvania unde dupa mai multe verificari … surpriza …. cica ne lipseste o „bifa” in contract ca sa putem incasa bani prin intermediul casieriei.

Am ramas „masca” … am spus … OK … va rog sa activati acest serviciu pe care il credeam inclus. Raspuns: NU SE POATE PRIN TELEFON. Doamna verificase toate datele: nume, prenume, adresa, numar de cont, cui etc etc, ne comunicase date personale: sold, ultima tranzactie, sume din cont … dar nu putea „bifa” prin telefon optiunea ca sa poata fi incasati bani in cont prin intermediul casieriei. Stiti, e operatiunea aceea simpla prin care cineva iti da o factura si tu te duci la banca si depui bani pe contul IBAN indicat pentru ca nu ai cont la banca respectiva, nu ai Internet Banking si nu vrei sa iti deschizi cont la banca respectiva.

Asa ca, nu ne ramane decat sa ne deplasam la o sucursala, sa ne prezentam cu buletinul si sa bifam o casuta. 🙂

Intrebari: De ce sa nu poata cineva sa iti depuna bani in cont? …. De ce la alte banci se poate si fara bifa? … De ce nu ne-a anuntat nimeni despre acest lucru?

Banca Transilvania ai o bila neagra de la noi!

UPDATE: Am fost azi la banca si s-a „bifat” optiunea si am semnat o foaie. Nu ne putem dezlipi de foi … asta e Romania.