Am observat din discutiile de pe Facebook pe grupurile de web design, wordpress etc. ca majoritatea celor care posteaza intraba daca exista tot felul de plug-inuri pentru site-urile pe care le construiesc pentru firme. Da… in foarte multe cazuri nu e nevoie de reinventat roata si nu trebuie depusa munca aiurea pentru ceva care a fost deja construit. Dar foarte multi dintre cei care posteaza nu stiu nici macar sa scrie o linie de PHP sau JavaScript pentru a aduce imbunatatiri acelor plug-inuri. Nu am vazut pe nimeni sa se concentreze pe partea reala a problemei: cum aducem clienti firmei pentru care construim pagina. In foarte multe dintre aceste cazuri sunt necesare ajustari ale modulelor instalate pe site pentru a se potrivi cu activitatea desfasurata de firma pentru care e construit site-ul.

O pagina la care se uita doar proprietarul si cativa prieteni e o pagina moarta pentru ca nu aduce vanzari. Noi la BigAd am fost obisnuiti sa ne uitam la „partea practica” a problemei. Punem inaintea aspectului paginii, functionalitatea acesteia si mai ales SEO (search engine optimization). Facem asta pentru ca o pagina bine construita atrage clienti noi din motoarele de cautare. Suntem obisnuiti sa facem asta pentru ca tot timpul atentia noastra a fost pentru a atrage clienti noi din motoarele de cautare pentru membri Afacerist.ro.

Facem Web Design si SEO de peste 10 ani si pentru noi a devenit un fel de rutina zilnica. Aproape in fiecare zi analizam trenduri, scriem articole, facem analize si mai ales monitorizam schimbarile care intervin in algoritmul celui mai mare motor de cautare Google. Transmitem aceste cunostinte clientilor nostri si incercam sa ii aducem in primele pozitii motoarele de cautare.

Cam asa evolueaza un site construit de noi:

Grafic crestere vizitatori

Grafic crestere vizitatori

Pagina a fost construita cu WordPress. Am scris articole, continut legat de activitatea firmei si mai ales am construit palnii pentru traficul local, care atrag vizitatorii in site din motoarele de cautare.