Acest articol este primul dintr-o serie pe care o vom dedica actualizarilor algoritmului Google. Pentru a avea un site in primele pozitii in motoarele de cautare trebuie sa urmaresti modificarile care intervin in algoritmul Google. Din aceasta cauza optimizarea unui site web nu se termina practic niciodata.

In articolul de saptamana aceasta vom vorbi despre declaratia lui John Mueller care a confirmat o actualizare facuta pe 7 martie. John zice ca acest update are mai multa legatura cu relevanta decat cu penalizarea site-urilor care au continut de slaba calitate. Cele mai multe actualizari tintesc relevanta paginilor in rezultate. John a mai zis si ca foarte multe site-uri pierd relevanta in timp, chiar daca continutul este de calitate. Ca sa ne dam seama cum sa facem un site mai relevant, Mueller ne sugereaza sa obtinem feedback de la utilizatorii nostri.

Deci, asa cum era de asteptat, John ne sfatuieste sa cream pagini noi relevante, pe subiect si sa tinem actualizate si in tendinte paginile vechi. Anul acesta, odata cu lansarea noului Afacerist.ro, vom veni cu niste pagini surpriza ;).

Nu uitati sa ne urmariti pe FB si Twitter … aveti linkurile paginilor mai jos.