Prima pozitie in Google pentru o expresie se obtine greu. Mai ales cand ai concurenti care au in spate zeci, sute sau mii de linkuri. Dar nu e imposibil daca urmezi niste pasini simpli si oferi continut de calitate. Google a inceput sa fie extrem de receptiv la continutul de calitate.

Am scris ca cea mai buna reclama e reclama pe care nu o platesti si continuam sa credem acest lucru pentru ca cei mai buni clienti sunt clientii care vin din rezultatele organice Google.

Acum doua luni am construit un site pentru clientul nostru WashItalia care se ocupa cu constructia de spalatorii. Ne-am documentat, am scris articole si le-am publicat in blog. Pentru ca o treaba bine facuta aduce intotdeauna rezultate va atasam graficul de mai jos

vizitatori in crestere pentru constructii de spalatorii

vizitatori in crestere pentru constructii de spalatorii

Pagina a inceput sa apara in prima pozitie pe google la cautarea „constructii spalatorii” si au inceput sa vina si vizitatorii si implicit clienti. Ieri s-a atins pragul de 60. Multi … putini? Incercati sa va imaginati ca intr-un magazin intra intr-o zi 60 de oameni care vor sa isi construiasca o spalatorie in valoare de cateva zeci de mii de euro. Multi … putini ?

Un exemplu simplu:

Un vizitator adus din Google AdWords de pe reteaua de cautare costa in medie 1 leu. 60 de vizitatori x 1 leu rezulta un cost zilnic de 60 de lei. Daca inmultim costul zilnic de 60 de lei x 30 de zile rezulta 1800 de lei pe luna. Intr-un an reclama pe AdWords pentru a aduce acesti vizitatori ar fi costat 21.600 de lei.

Un site bine facut aduce clienti GRATIS.